Wednesday, January 20, 2010

Yey!! Umi dah dapat!!!

@@tambah koleksi@@






Pada hari ahad; 17hb jan,2010

umi,cik ya dan kak ngah siap awal-awal lagi
nak temankan kak ngah
untuk urusannya
.
dari bukit jalil kami ke shah alam.
perut dah bernyanyi keroncong...
lalu kami pun mamam lah
>>>>>






mia tak ikut,
sebab
nak buat homework kat rumah.
tapi call n msg punya lah banyak..!
bertalu-talu~
kejap tya dok kat mana!
kejap suruh beli tu la..
kejap suruh beli ni laa..
adoilaaaaaa....
klu macam ni baik bawak jer tadi
.
oleh kerana mia suruh beli buku,
kami pun masuk laa ke sebuah kedai buku kat  shah alam ni.
kedai dia bawah mcD seksyen 18
(ni lepas makan mcD~pedas tu la..
cikya yang kepingin sangat
 nak makan tu..
haaa...pastu mula lah sakit perut~)

kat kedai tu umi jumpa buku yang umi cari-cari
untuk dibuat koleksi:
ni dia>>>

(yang ni beli kat karangkraf!)

(buku malar hijau ni lah dok cari lama dah..hehe)

yang ni pun ada kat situ.
suka sangat2 jumpa buku-buku karangan
prof. Dr. Hamka nih.

Lepas nih nak cari buku...
RANJAU SEPANJANG JALAN
pulak~

hehe:)))























4 comments:

A love too srong to die said...

nok pinjam boleh??

wannza said...

yang mana satu ni;

~dara?

~kapal?

~kehidupan?

*pilih2!!

~ngee>>

nur iman said...

cik za....ranjau sepanjang jalan tu buku hok kak ana kaji (=blajar) time kat banting dulu.
sangat menarik sbb cara cerita dia dihuraikn sangat berbeza dan unik.
pada pendapat kak ana,cik za patut baju buku tu.mmg berbaloi klu beli.

wannza said...

oh! ye ker...
cik za akan cari sampai dapat...
esok cik za nak gi kedai buku kat JLN TAR .
memang teruja nih! tambah2 kak ana dah promote...
aritu dgr fedthri MHI ckp buku ni best...
tak sabar tak sabar...nak baca!