Wednesday, January 26, 2011

KFC 500ᵀᴴ Restaurant Celebration 2011



ahaa...umi da dapat cawan ni...



Dua hari lepas, selepas umi pergi poskan barang yang orang order... umi ke rumah kak Anna nak hantar barang juga, sambil sembang kak Anna buatkan umi air oren sunquick letak dalam cawan mahal nih berulamkan buah strawberry lagi! Terujanyer la umi...sebab cawan tu bukan saja cantik tapi tulisannya digarap dengan emas tulin 24K Gold! Huhuu...nanti umi nak dapatkannya jugalah...


Petang tu umi dan idi pergi ambik kak ngah di rumahnya ; Vista Comenwell. Kami ke Carefour, Endah Parade kat Sri Petaling. Selepas solat maghrib, kami ke Restaurant KFC...jika beli satu set dapat free cawan ulangtahun KFC tu...kami beli dua set aje sebab umi hari itu memang sakit perut ~ cerry ~ tapi makan juga yang diorang punya..hikhikhik! Maka dapatlah dua ketul cawan comel itu. Untuk perhatian : Cawan tersebut boleh juga dibeli secara individu. Kalau tak silap RM8 hinggit jer satu...


Umi memang tak senang duduk semasa rondaan di situ kerana perut yang meragam dan memulas-mulas.  Kak ngah ajak ke rumahnya tapi umi enggan...( Minta maaf banyak-banyak yer kawan-kawan kak ngah, sebab umi dah bawa Sara keluar dengan lamanya disebabkan duk ulangalik ini lah) umi yang berkeras nak balik ke rumah juga. Makanya umi bawa kak ngah balik semata-mata kerana umi nak buang air...dah seriau-seriau labu betis lantaran perut yang memulas! Iya..selepas semuanya langsai, umi bergegas menghantar kak ngah balik ke rumahnya di IMU.  Oh! Dapat juga kak ngah berjumpa dengan abah dan bercerita tentang apa yang dipelajarinya hari itu. Suka la tu!


Umi sampai kat rumah dalam pukul 11.30 malam. Malam itu abah beritahu supaya umi masak untuk jamuan kat ofis...oh! esok saja lah ke pasar cari bahan...malam ni dah kepenatan! Umi terus tidur dengan sakit perut yang masih belum pulih sepenuhnya!


Yang pasti, esok kena masak banyak dan hantar dengan jayanya..Inilah sahaja cerita basi yang baru dicatatkan. Chow chit chow...


wassalam.




5 comments:

izan_cute said...

salam umi..nak satu cawan tu hehe

umi~wannza said...

boley2! Jom kita pergi KFC...hehe

ardinihumaira said...

dni lom dapat lagi.. umi kasi la dni satu.. hehe... izan_cute satu dni satu.. errr... umi jadi tak dop. waaa lariksssss

izan said...

ha..betul tu dini..bajet yg sgt baik..kita dua2 dpt hihi...*mcm la umi nk bg sgt hehe*

umi~wannza said...

hehe...ambik laa...umi boley beli baru...selagi stock masih ada..

Izan : Comella dia ngan piyus berfotoshot!
dni : hehe...nanti mia balik umi gi lagi. Jangan la lariii..