Tuesday, April 26, 2011

BUKU: DUNIA TANPA SEMPADAN




Sekitar Di Pesta Buku: INTERNATIONAL BOOKFAIR
2011 : PWTC



Semangat berkobar-kobar untuk ke Pesta Buku Antarabangsa 2011 di PWTC atas beberapa agenda.
Pertama-tamanya kerana terbayangkan kemeriahan pesta buku yang pernah kami kunjungi tahun lalu. Dapat bertemu bual mesra dengan penulis secara langsung dan banyak yang menarik di sana. Tahun lepas kami sempat berkenal-kenalan dengan penulis terkenal PTS, Ain Maisarah di kedai serba pinkQ nya yang cantik, bergambar bersama dan Ain menghargai peminat setia iaitu kami sekeluarga dengan menandatangani kesemua buku yang kami beli. Manakala suaminya pula memberi berbagai hadiah yang kata Ain...jangan cakap kat orang lain tau....syyyhh! hehe.


(yang ni foto tahun lepas, x jumpa cari gambar lain, rasanya ada dalam fon xperia2 yang rosak 
gara-gara tenggelam dlm air kelapa...huhuu)



Sabtu 23.4.2011~pesta buku pwtc:


Kali ini kami sudah berkira-kira untuk bertemu dengan penulis novel berjudul 86,400 detik  dan beberapa novel lagi termasuk Tajdid Rindumu. Beliau adalah bekas guru anak-anak umi semasa mereka belajar di skKompleks Gong Badak, Kuala Terengganu. Guru sekolah rendah mereka. Kami dah beriya-iya nak jumpa setelah bertukar komen di halaman facebook. Cikgunya pun menyatakan hasrat rindu untuk bertemu...safiyya, sara, rusydi dan damia. Kuat sungguh ingatan cikgunya pun..hehe.




bersama Dyza Ainun aka cikgu Zainun.




bersama cikgu dan murid kesayangan...
katanya nak dibuat menantu...tapi sara tak mahu,
he he he


happynya bertemu, macam episod 'jejak kasih' pula rasanya~




pastu sempat dirakam gambar oleh orang hebat; Adly Mukhtar, siap bawa jurufoto lagi...s.e.g.a.n~



tak pandai nak posing la umi...huhuu 


Usai sessi bergambar kami bersurai. Haluan masing-masing. Boss nak gi meeting, kami nak merayau beli buku yang dikirim oleh abah dan apabila dilimpahi buku-buku yang banyak, maka keterujaan melanda. Buku: Dunia Tanpa Sempadan. Berat membimbit buku yang kami berkenan dan yang dah lama dicari serta dapat pula pada harga yang cun melecun~ewahhh! Super Dupper Happy. Nak putus jari jemari membimbit buku yang berat...hehee



tenang rasa di hati jumpa buku yang dicari-cari...good luck final exam nanti deh~


Hari ini banyak lepak di vista kak ngah...singgah solat dan sebagainya sambil-sambil tunggu idi dan affan balik ke ktm seri petaling. Last-last gi ambik mereka di ktm Bandar Tasik Selatan. Lepas tu kami pergi makan dekat vista komenvell depan rumah kak ngah...D'Santai.


bersama Affan kawan idi dari Penang yang stay di rumah kami...ahlan wasahlan....


Lepas tu kami pun balik ke rumah....penat dan tidooo....zzzzzzzz~~~

^______^



No comments: