Saturday, July 9, 2011

Promosi Hebat: Ramadhan Dah Dekat...

Teruja betul dengan alat bantu Pen Pintar yang hebat ini. Rasa nak berkongsi di sini supaya sama-sama dapat manfaatnya apatah lagi bulan yang mulia bakal menjelang. Biasanya di bulan Ramadhan, kita akan bertadarrus dan membaca Al-Quran dalam usaha meningkatkan keimanan dan menyambut bulan Ramadhan dengan penuh kemuliaan. Rasanya perkongsian ini amat berguna...kenapa?



Kerana Myiman akan menjadi pendamping paling setia. Teman mengaji anda. Ada ketikanya kita inginkan privacy. kita boleh mengaji, ada terjemahan, boleh rekod bacaan kita dan dapat dengar semula. Amat sesuai untuk menghafaz Al Quran...kita boleh check kesilapan apabila mendengar bacaan semula.



Untuk lebih jelas maklumat tentang produk yang tak mampu dilepaskan ini,  silalah kunjungi blog anakanda umi... .sarazaqea.  sila tekan di huruf besar  di bawah ini.



PROMOSI HARGA RUNTUH: PEN PINTAR Myiman


Jangan lepaskan peluang yang berbaloi-baloi ini, bukan saja murah malah dapat top up keimanan dengan bantuan pen pintar...Insyaallah kita akan rasa rajin dan selesa untuk membaca Al-Quran tanpa ragu-ragu lagi....



Terima kasih kak ngah, tolong buat semua ni untuk umi...semoga Allah sahaja yang akan membalas usaha murni kak ngah menolong umi dan dimurahkan rezeki kak ngah juga...

No comments: