Tuesday, December 15, 2009

Bayu berbisik...




Kita perlu meletakkan diri kita sebagai intrumen bagi kasih Allah, kerana seperti dikatakan nabi Muhammad S.A.W, "pertolongan Allah pada hambaNya tergantung pada pertolongannya pada saudaranya."

Tuhan, jadikanlah aku intrumen kasihmu
Di mana ada kebencian - biarkan aku menebar cinta
Di mana ada kelukaan hati - biarkan aku menjadi penghibur
Di mana ada keraguan - biarkan aku menyebar keyakinan.
Di mana ada putus asa - biarkan aku menyebar harapan
Di mana ada kesedihan - biarkan aku berkongsi kebahagiaan.
Di mana ada kegelapan - biarkan aku memberi cahaya.  

carilah aku andaikan ia perlu
~umi~

7 comments:

사이트 ✻ romlah said...
This comment has been removed by the author.
Mia Lara said...

umiiiii :( :(

umi~wannza said...

Iye....nape mira...umi ada nie...:)

umi~wannza said...

miraaa....nape x menyapa kak long time tgk k.long kat KFC, mines tu..umi,sara dan damia pun ada sekali taw!
kalu x da boley jumpa..huhuu... :(

umi~wannza said...
This comment has been removed by the author.
Mia Lara said...

laa yake umi suma ada?? waaa kalo x da bole jumpa, rindu kat sara, lama x jumpa dy :(

*nyesal x tego kaklom :( *

umi~wannza said...

hehe..kitorang jalan2 cari makan~
singgah kat fruit land...n kopitiam...kalau umi taw umi da tarik mira join sekali! huhuu..