Monday, March 29, 2010

nostalgia..





Sweet sangat video ni...memang anak-anak sampai dah hafal...bedtime setori dalam usaha menidurkan mereka zaman diorang kecil-kecil dulu...di tahun 90-an. nostalgia menggamit!
Indah dan abadi...

salam kasih sayang umi buat;
kak long,
kak ngah,
idi,
arwah faiz,
mia.

kalau kita kenang semula memori lalu...memang tak kering gusi! Dah la diorang berebut nak cerita ...apa-apa je lah! Umi tumpang senyum sampai ke telinga...manis sungguh kenangan itu.

(umi...cerita lah lagi...cerita yang monyet keluar asap kat telinga tu...)
 

3 comments:

Safiyya said...

rindunyew rindunyew!
nk cerita kancil dengan buaya pulop. :"(

wannza said...

hahaa...
balik tido di rumah...baru umi cerita!
cerita pah ke ceroh!

memori terindah...video kegemaran koranglah nie!

nur iman said...

hahaha,teringat balik kisah time mudo2 dulu.hihihi.ni la crito plg best kat RTM dulu.menarik,sene nk pehe n banyak we nasihat n pengajaran.
sayang,loni tak dop doh cito2 ginih kat tv.byk cerito perang2 daripada cerita hok we nasihat gini.huhuhu.