Tuesday, December 21, 2010

Walimatul Urus ~ Aku terima nikahnya ~



Dengan penuh kesyukuran ke hadrat Allah SWT dan memohon keredhaan serta taufikNya, 
maka selesailah sudah majlis akad nikah yang berlangsung di kediaman pengantin perempuan pada 18 Disember, 2010 nan lalu di Subang Jaya.
Hezrin Aini...pasangan anak saudaraku Muhammad Fazli.
Alhamdulillah.


hezrin aini dan fazli 



pengantin bersama ibunda masing-masing


kami~kami



keluarga pengantin lelaki...


tak boleh berenggang nih  ~ pasangan gossip gossip gossip



yang ni bila lagi??? mama dah bising...haha


Ya Allah
Satukanlah hati kedua Muhammad Fazli & Hezrin Aini ini
sepertimana Engkau satukan hati Adam dan Hawa,
Yusuf dan Zulaikha dan seperti Engkau satukan hati
Muhammad S.A.W dan Siti Khadijah....
amin...


ada dua majlis lagi menanti...
di hotel marriot, putrajaya pada 25 Disember &
majlis menyambut menantu di Ampang...
1 Januari, 2011.


Ermmm...nak pakai baju mana la nanti...huhuu. Alkisahnya masa pergi akad nikah hari tu, kami baru sampai dari Johor Bahru, makanya tak sempat nak melawa sakan...alahai...main capai jer, mana idaknya...abah hanya salin pakai baju melayu...terus tunggu dalam kereta...pastu hon hon..huaa...



kat hotel nanti harapnya tak rushing macam ni. kalau yang kat rumah pengantin lelaki dah tahu warna tema...senang cerita..hehe...



SELAMAT PENGANTIN BARU ~ lili ~ anak sedara umi..
18 Disember 2010




3 comments:

ardinihumaira said...

yang tu kena cecepat umi. kalo lambat2 sara babab..
larikssssssss :D

umi~wannza said...

yang tu kazen je dni...saja umi bikin kontroversi, hehe

izan_cute said...

auntie... ada lg rupanya muka gosipper itu hihihi... happy dpt jumpa auntie sefamily.kalau takde auntie malam tu,mmg mati kutu la izan nak berborak dgn siapa (err borak ke gossip? hehe)