Sunday, December 19, 2010

Wow! Hanis Zalikha tempat ke-6 dalam carian google di Malaysia


>10 individu paling dicari dalam Google Malaysia

1. Maher Zain (penyanyi antarabangsa)
2. Justin Bieber (penyanyi antarabangsa)
3. Luna Maya (artis Indonesia)
4. Din Beramboi (pelakon/pelawak/penyampai radio)
5. Lady Gaga (penyanyi antarabangsa)
6. Hanis Zalikha (model/blogger/pelajar)
7. Lee Min Ho (pelakon Korea)
8. Adam Lambert (penyanyi antarabangsa)
9. Datuk Siti Nurhaliza (penyanyi/ahli perniagaan)
10. Paul Tan (blogger)


Hebat sungguh aura sicantik manis Hanis Zalikha ni, mengalahkan Dato' Siti Nurhaliza dan Adam Lambert. Amacam Damia Lambert? Tergugat tuh..kedudukan Adam Lambert dalam carian google di tempat ke-8.   muehehehee...Kan umi dah cakap... sohor sangatkah si Adam Lambert tu, mia oii<--- sorry mia...umi gurau jer pasal Adam Lambert tuh. Ini adalah carian kat Malaysia...mana ada orang nak cari Adam Lambert sangat...kan..




Tapi kenyataannya adalah Hanis Zalikha memang glamour. Dalam sehari lebih 16 000 orang cari nama dia. Apapun beliau memang seorang yang best..cantik..kelakar..bijak..kalau baca blog dia memang seronok.



Satu lagi, umi rasa mak dia tu sebaya dengan umi kot...sebab...citarasa dia sama dengan umi...apa-apa yang dia buat, dia luah, rasa macam...eh...macam...kurasa apa yang kau rasa...cewahh...bukan nak tumpang glamour nih..ngehehee...(maluuuu)



Kadang-kadang baca cara mak dia masak pun..eh...sama la dengan umi buat...tapi umi tak glamer; makanya tak ada umph..laa..itu yang selalu terluah kat anak-anak...bukan nak perasan tapi anak-anak pun cakap macam tu...yang pasti, mereka anak beranak memang hebat! Mak cantik...anak pun cantik...waaa...kagum giler!



Hanis Zalikha memang patut jadi orang famous...ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi...kan emaknya pun gojes~



umi tumpang bangga dan teruja!

No comments: