Sunday, September 4, 2011

semakin menjadi-jadi...


Sakitnya lah kepala!!!

Kelmarin:

Masak 'Kue Teow Daging Halia'~kesian cili capsicum~duk salahkan si cili benggala tu kononnya busuk n sbbkn angin satu badan...nak cover konon tersilap menu; masak pula nasi ayam...sara pula buatkan trifle kegemaran umi tu....




Hari ini sakit kepala lagi tak henti2:

Salahkan bau 'Mee Kari' yang ku masak tadi pulak...malam ni nak cover menu sakit kepala; masak kuzi daging pula...nampaknya sakit kepala semakin menjadi2...huhuu.



Penyakit apakah aku ini? apakah kaitannya kue teow dan mee kari dgn sakit kepalaku ini? Sebelum ni tak pernah ada darah tinggi..cuma sekarang ni asyik fikir yang bukan2! Huhuu.

Semalam kami tak ada di rumah walaupun masak pagi petang...kami terkejar2 ke IT fair di Mid Valley sebab ada yang berhajat nak membeli keperluan sejagat...ini adalah foto kami sebagai bukti sebelum berpergian....umi pun ikut sekali...maklumlah...bank bergerak; sakit kepala pun berguna juga~hehe




Hari ini sakit kepala tiada henti, hari ini dalam sejarah juga bawa myhubby jalan2 kat jusco sebab hubby berhajat (buat pertama kalinya; nak ke shopping mall...sesungguhnya) untuk membeli sepersalinan sebagai memberi nafas dan semangat baru kala bertugas. Tak apa...sakit kepala pun umi akan ikut jua...Tahniah abah, bertukar kerusi lagi walaupun kita tak berpindah negeri! Bersyukur padaNya semoga rezeki kita sentiasa ada demi rezeki yang halalan toiyyiban~Banyak lagi misi kita di sini!





No comments: