Thursday, June 17, 2010

Excited dengan baby baru..

Salam kak ana farhana...cikza nak bercerita sikit ni.
Hari ni kan, disebabkan kita berchatting payah suut cikza miss 2 kali masa melawat. Salam yang kak ana kirim tu sampai ke petang cikza dok galas...kikikii mula-mula gi pagi...x leh masuk, pahtu gi tengahari...sampai-sampai tingkat 5...gedebum, pintu wad ditutup...putih mata, turun semula nak tunggu time melawat pukul 4.00 pm pulak. Dok congok situ la eh...sampai rasa ngantuk. oleh kerana lama menunggu, kami pun pergi alamanda dulu. Pah kelih-kelih ko jam, malas balik takut terlekat ngan komputer duk chatting ngan kak ana la pulop...hihihii...

Mujur petang tu buleh masuk, cikza tunggu sampai kak As buleh tubik dari wad dan kelik. Alhamdulillah semua selamat. Tak puas la tengok baby comel tu...Apapun TAHNIAH buat Farhan dan Asmahani yang dah jadi ayah dan ibu. Semoga tabah menempuh alam keibubapaan dan bertambah bahagia lah selamanya.



kaki yang sebesar dua jari...


menguap je kerja...



alalalalaaa...mara kena kacau.


menguap lagi..

tido daa...



rambut lebat...

tok sedara yang happy...

cucu saudara umi dan abah...

mokcik Ana kirim saley nuh!

baby 0 hari...ready nok kelik drumoh ...celik mato doh...nok naik kereta
berjurus baby ni tak jerit mano...





Ok, SELAMAT DATANG KE ALAM BARU,
semoga menjadi insan yang mulia.



6 comments:

nur iman said...

hahaha,tu la.de chatting,tok reti nk breti.brapo kali ok,salam doh.hihihi.
tp sib baik hk kali ke3 tu bulih masuk.=P
mmg muko supo abe ang lah..cantik la tu bilo bsr nati.kikiki

사이트 ✻ romlah said...

oshh sukanyaa bby :)))))
(uhuk , tak tgambr prsaan neh)
muka putih-putih pink .
yaww ! comey amat .
tok muda ke tu ? haha ;p

wannza said...

kak ana:
memey kiut la baby abg ang nga kak as nih
kiut mace mok sedara dio tu...mokcik ana.

TAHNIAH la ko ma, dapat cucu sepasang doh tu...
abang adik doh la pahni
nabil pun kacak
baby nanti comel...jangey besar nati duk bergewe sudoh, hahaa
gurau jah...

wannza said...

romlah:

bukan tok mude,
TOK KETUA...baru betul
:))

사이트 ✻ romlah said...

umi umi umi umi umi umiiii ;))
sja nak jerit2 // hik3

tok ketua kta bizi ek skrg ? ^^

wannza said...

A'a...bizi dgn fb, bola, game, omwork!
huhu...